Animacja 1
Animacja 2
Animacja 3
Animacja 4
Animacja 5
Animacja 6
Animacja 7
Animacja 8

Ogłoszenie o naborze wniosków

Artykuł

AKTUALNE NABORY WNIOSKÓW

Protesty ZWW

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

25/2022

Data publikacji: 06.02.2023r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Protesty

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

22/2021

 Data publikacji; 21.12.2022r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Protokół z posiedzenia Rady z dnia 21 oraz 23 listopada 2022 r.

Wybór komisji skrutacyjnej -uchwała

_______________________________________________________________________________________________________________

Nabór 23/2022

Rejestr interesów oraz podział na sektory

Uchwała w sprawie zatwierdzenia listy wniosków, które uzyskały pozytywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista wniosków, które uzyskały pozytywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista operacji wybranych do finansowania

Uchwały w sprawie wyboru operacji do finansowania i ustalenia kwoty wsparcia

 

Nabór 24/2022

Rejestr interesów oraz podział na sektory

Uchwała w sprawie zatwierdzenia listy wniosków, które uzyskały pozytywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista wniosków, które uzyskały pozytywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista operacji wybranych do finansowania

Uchwały w sprawie wyboru operacji do finansowania i ustalenia kwoty wsparcia

 

Nabór 25/2022

Rejestr interesów oraz podział na sektory

Uchwała w sprawie zatwierdzenia listy wniosków, które uzyskały pozytywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista wniosków, które uzyskały pozytywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Uchwała w sprawie zatwierdzenia listy wniosków, które uzyskały negatywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista wniosków, które uzyskały negatywną ocenę zgodności z LSR, ocenę zgodności z PROW 2014-2020 i ocenę formalną

Lista operacji wybranych do finansowania

Uchwały w sprawie wyboru operacji do finansowania i ustalenia kwoty wsparcia 

Data publikacji: 29.11.2022 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o naborze nr 23/2022

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 23/2022

 

Ogłoszenie o naborze nr 24/2022

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 24/2022

 

Ogłoszenie o naborze nr 25/2022

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 25/2022

Data opublikowania: 29.08.2022 r. 

_______________________________________________________________________________________________________________

ARCHIWALNE NABORY WNIOSKÓW

Protesty po wyroku WSA w Poznaniu nr 2

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

22/2021

 Data publikacji; 29.03.2023r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Protesty po wyroku WSA w Poznaniu

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

21/2021

22/2021

 Data publikacji; 17.10.2022r.

______________________________________________________________________________________________________________ 

Protesty ZWW

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

21/2021

22/2021

Data publikacji; 14.03.2022r.

______________________________________________________________________________________________________________ 

Protesty

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

21/2021

22/2021

 Data publikacji; 05.01.2022r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Protokół z posiedzenia Rady

Wybór komisji skrutacyjnej

_______________________________________________________________________________________________________________

Nabór 19/2021

 

Nabór 20/2021

 

Nabór 21/2021

 

Nabór 22/2021

 Data publikacji; 17.12.2021r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o naborze nr 19/2021

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 19/2021

 

Ogłoszenie o naborze nr 20/2021

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 20/2021

 

Ogłoszenie o naborze nr 21/2021

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 21/2021

 

Ogłoszenie o naborze nr 22/2021

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 22/2021

Data opublikowania: 21.09.2021 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Dokumentacja z posiedzenia Rady 09.04.2020 r. (odwołania - ponowna ocena po przywróceniu przez SWW)

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 20.02.2020 r. (odwołania - "autokontrola" LGD)

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 06.02.2020 r.

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 13.01. 2020 r. (data opublikowania  21.01.2020 r.)

Rejestr interesów 13.01.2020r.

Protokół z posiedzenia Rady w dniu 13.01.2020 r.

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 14.01. 2020 r. (data opublikowania  21.01.2020 r.)

Rejestr interesów 14.01.2020r.

Protokół z posiedzenia Rady w dniu 14.01.2020 r.

 

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 12/2019 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 13/2019 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 14/2019 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 15/2019 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 16/2019 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 17/2019 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 18/2019 - wstępna weryfikacja formalna

 

Ogłoszenie o naborze nr 12/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 12/2019

 

Ogłoszenie o naborze nr 13/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 13/2019

 

Ogłoszenie o naborze nr 14/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 14/2019

 

Ogłoszenie o naborze nr 15/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 15/2019

 

Ogłoszenie o naborze nr 16/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 16/2019

 

Ogłoszenie o naborze nr 17/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 17/2019

 

Ogłoszenie o naborze nr 18/2019

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 18/2019

Data opublikowania: 12.11.2019 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Wyniki w ramach naborów grantowych nr 1/2018/G oraz 1/2019/G

Wyniki w ramach naborów grantowych nr 2/2018/G oraz 2/2019/G

Dokumentacja z posiedzenia Rady 14.05.2019 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o naborze na projekt grantowy 1

Wskaźniki

Załączniki do ogłoszenia o naborze na projekt grantowy 1:

1. Formularz wniosku o powierzenie grantu. 

2. Wzór wniosku o płatność

3. Wzór sprawozdania z realizacji zadania.

4. Wzór umowy na powierzenie grantu wraz z załącznikami. 

5. Procedura obsługi projektów grantowych    

6. Wzór karty oceny formalnej

7. Wzór karty zgodności z PROW

8. Wzór Karty zgodności z LSR

9. Wzór karty zgodności z kryteriami lokalnymi

10. Klauzule informacyjne

Załącznik nr 10. Oświadczenie właściciela nieruchomości

Załącznik nr 11. Oświadczenie o niewykonywaniu działalności gospodarczej  

Załącznik nr 12 Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT

_______________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o naborze na projekt grantowy 2

 Wskaźniki

Załączniki do ogłoszenia o naborze na projekt grantowy 2:

1. Formularz wniosku o powierzenie grantu. 

2. Wzór wniosku o płatność

3. Wzór sprawozdania z realizacji zadania.

4. Wzór umowy na powierzenie grantu wraz z załącznikami. 

5. Procedura obsługi projektów grantowych    

6. Wzór karty oceny formalnej

7. Wzór karty zgodności z PROW

8. Wzór Karty zgodności z LSR

9. Wzór karty zgodności z kryteriami lokalnymi

10. Klauzule informacyjne

Data opublikowania: 01.02.2019 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o naborze na projekt grantowy 1

Załączniki do ogłoszenia o naborze na projekt grantowy 1:

1. Formularz wniosku o powierzenie grantu. 

2. Wzór wniosku o płatność

3. Wzór sprawozdania z realizacji zadania.

4. Wzór umowy na powierzenie grantu wraz z załącznikami. 

5. Procedura obsługi projektów grantowych    

6. Wzór karty oceny formalnej

7. Wzór karty zgodności z PROW

8. Wzór Karty zgodności z LSR

9. Wzór karty zgodności z kryteriami lokalnymi

10. Klauzule informacyjne

Załącznik nr 10. Oświadczenie właściciela nieruchomości

Załącznik nr 11. Oświadczenie o niewykonywaniu działalności gospodarczej  

Załącznik nr 12 Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT

_______________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o naborze na projekt grantowy 2

Załączniki do ogłoszenia o naborze na projekt grantowy 2:

1. Formularz wniosku o powierzenie grantu. 

2. Wzór wniosku o płatność

3. Wzór sprawozdania z realizacji zadania.

4. Wzór umowy na powierzenie grantu wraz z załącznikami. 

5. Procedura obsługi projektów grantowych    

6. Wzór karty oceny formalnej

7. Wzór karty zgodności z PROW

8. Wzór Karty zgodności z LSR

9. Wzór karty zgodności z kryteriami lokalnymi

10. Klauzule informacyjne

Data opublikowania: 24.09.2018 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Dokumentacja z posiedzenia Rady 15.06.2018 r.

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 18.05. 2018 r. (data opublikowania  25.05.2018 r.)

Rejestr interesów 

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 11.05. 2018 r. (data opublikowania  18.05.2018 r.)

Rejestr interesów 

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 10.05. 2018 r. (data opublikowania 18.05.2018 r.)

Rejestr interesów

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 26.04.2018 r. (data opublikowania 18.05.2018 r.)

Rejestr interesów 

 

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 6/2018 – zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 7/2018 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 8/2018 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 9/2018 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 10/2018 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 11/2018 - zgodność z programem

 

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 6/2018 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 7/2018 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 8/2018 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 9/2018 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 10/2018 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 11/2018 - wstępna weryfikacja formalna

 

Ogłoszenie o naborze nr 6/2018

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 6/2018

 

Ogłoszenie o naborze nr 7/2018

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 7/2018

 

Ogłoszenie o naborze nr 8/2018

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 8/2018

 

Ogłoszenie o naborze nr 9/2018

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 9/2018

 

Ogłoszenie o naborze nr 10/2018

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 10/2018

 

Ogłoszenie o naborze nr 11/2018

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 11/2018

Data opublikowania: 06.03.2018 r.

_______________________________________________________________________________________________________________

Dokumentacja z posiedzenia Rady 24.05.2017 r.

Rejestr interesów

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 19.04.2017 r.

Rejestr interesów

 

Dokumentacja z posiedzenia Rady 16.03.2017 r. (data opublikowania 23.03.2017 r.)

 

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 1/2017 – zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 2/2017 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 3/2017 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 4/2017 - zgodność z programem

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 5/2017 - zgodność z programem

 

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 1/2017 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 2/2017 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 3/2017 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 4/2017 - wstępna weryfikacja formalna

Wykaz złożonych Wopp w ramach naboru 5/2017 - wstępna weryfikacja formalna

 

Ogłoszenie o naborze nr 1/2017

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 1/2017

 

Ogłoszenie o naborze nr 2/2017

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 2/2017

 

Ogłoszenie o naborze nr 3/2017

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 3/2017

 

Ogłoszenie o naborze nr 4/2017

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 4/2017

 

Ogłoszenie o naborze nr 5/2017

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze nr 5/2017

Data opublikowania: 26.01.2017 r.

LIDER ZIELONEJ WIELKOPOLSKI

Dane kontaktowe

Stowarzyszenie Lider Zielonej Wielkopolski

ul. Libelta 2 (parter), 63-000 Środa Wlkp.

wskazówka dojazdu: Siedziba Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i dawna siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Środzie Wielkopolskiej

 

Numer rachunku bankowego przeznaczonego do zapłaty składek członkowskich: 24 1090 1418 0000 0001 4232 9228

Łukasz Czekała

Biuro czynne w dni robocze w godzinach

7:30 - 15:30

Łukasz Czekała

Pracownicy

Pracownicy

  • Halina Biechowiak - Drożak
    Prezes Zarządu
    tel. 501 109 575
    halix5@wp.pl
  • Michał Urbaniak
    Dyrektor Biura
    tel. 500 162 975
    urbaniak@liderzielonejwielkopolski.pl
  • Agata Weiss - Nowak
    Skarbnik Stowarzyszenia
    biuro@liderzielonejwielkopolski.pl
  • Piotr Chwołka
    Specjalista ds. funduszy
    tel. 536 336 619
    chwolka@liderzielonejwielkopolski.pl
  • Anna Biernacka
    Sekretarz Zarządu
    biuro@liderzielonejwielkopolski.pl
  • Natalia Walczak
    Specjalista ds. Rozwoju Obszarów Wiejskich
    tel. 505 178 571
    walczak@liderzielonejwielkopolski.pl

  • Agnieszka Chudzińska
    Pracownik administracyjno-biurowy
    tel. 731 911 666
    biuro@liderzielonejwielkopolski.pl

 

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.